kau..
Assalamualaikum sume..
hmm.mlm nyh aku sdeyh sgt.npe kau dingin ngn aku ha? aku tataw ape salh aku..aku mnx kau explain,tp kau ta na xplain. kau juz ckp ta dek pape la.ta mara. uh jewp yg kau ckp. wei. ak ta reti na bce2 perasaan org. aku rse aku da wt yg terbaik tok kau.
seyezly aku terkejut kau terase ngn aku sbb aku blek awal. aku mnx maaf wei. aku bkn sengaja. ak mmg ade hal. aku dah explain kt kau kn? aku harap kau ta dingin lg ngn aku! aku syg kau wei. ta kn psl mende nyh un kte na gado.
np kau rse aku ta syg kau wei..aku da tatw na wt pe ag tok gtwu kau yg aku syg kau.aku rse kdg2 aku da ta mmpu na sbr ngn sume nyh..
akhirnye. untuk kau-----> aku arap pasnyh lau ade ape2 STP jewp wei. ta na lah dingin2 wei..
*by syawalla*
No comments:
Post a Comment