Saturday, 15 December 2012

lalalal~

Assalamualaikum..

rse cm na updte blog pulak mlm nyh.. haha.. mybe sbb tgah bosan+alone kot..
ceh! ary nyyh.. mak aku ta msk un.. mak aku g rewang! ha! rewang uh ape??
spe yg tataw uh g la buka kamos.. mak aku blek ptg kot..
dlm kol 4 lbyh uh aku lapar..aku ckp la ngn mak aku .. sbb mak aku ta msk..
aku bkn ta na masak tp.. nt dapur uh terbkr susah plak.. terlalu ebat .. haha..

tetbe mak aku ckp cmyh.. mlm nyh g je kenduri,.. mkn kt sne.. mama pnt.. ta lrt na msk..
aku un redha jewp la.. aku g 2 rumah.. rumah first umah kwn aku.. kakak sepupu dye kawen..
pas mkn uh aku bork2 jap ngn dye.. aku mkn nasi+lauk rendang kot..haha... ade la dlm setengah jam kteorg bork.. mak aku terpkse la tgu..
nseb bek mak aku memahami.. yela.. kteorg da lme ta jumpe... 
msing2 sebok,.. haha.. mcm2 cter aku dpt.. haha.. sume hot story kot! haha..

da setgh jam uh aku un ikot mak aku balek.. pergh.. aku yg bwk moto.. waa.. da lme ta bawk moto mlm2.. ceh! silau kot.. al maklumlah.. aku en rabun+silau skli.. da taw.. ag na bwk moto.. ish! ta phm la ngn aku nyh.. haha.. pape jewp la..

pas2 g la umah kedua.. lepk la ngn sedre2 aku en.. aku mkn roti canai jewp.. pas2 bork2 la.. tgah bork2 uh dgr karoke skali.. pergh! mmg mntap.. 
dlm kol 11 uh igt na blek.. aku da ngntok.. tetbe ade sdare aku nyh.. na nyanyi..
waa~ byk gak r lagu dyeorg nynyi..
dyeorg ajak aku.. tp.. hahaa.. mmg lawakk la en lau aku join karoke uh..
bkn sbb aku BUDAX SEKOLAH AGAMA! tp.. mmg sbb aku ta pnh n ta suke karoke2 nyh..
aku bkn ape,.. nta la.. ta minat la ngn aktiviti uh! bkn sbb aku dak SAM k!

pas2 da na kol 12 uh ,aku un ajk la mak aku balek.. aku da ngntok.. (ceh! alsn)..
smpai2 umah.. aku masok blik tros on Laptop! haha.. bkn tdo... tros on9..
aku bkn sje na on9.. tp aku juz na cri kepastian..

KEPASTIAN?? kepastian  ape??
ha! td tyme aku tga kt kenduri uh.. tetbe fon aku vibrate..

1 masage from ******..

aku un buka la.. upenye dr 1 kwn aku nyh.. msg dye sgt plyk aw! 

(walla! kau taw ke psl **** ******?)

aku da wt muke plyk bce msg uh.. dye tny sal bdak yg bg aku senyap+baik..mmg aku ta taw la..
pas2 dye ckp la mcm2 sal dak uh.. 
SUMPAH weiyh aku ta cye pe yg dye ckp uh! 
na tergelakk pon ade senanye,..
so.. aku un on9 n mnx KEPASTIAN dr dye.. 
dye ckp btol.. ta tpu!

tp! aku stil ta cye! aku na tnye **** ****** sendiri!
haha! ade bran ke walla??
poyoz jewp.. haha..

smpai la skunk aku memikirkan psl mende uh + ngn someone yg cm na ta na jewp msg aku uh..
uh ag sorg! pening aku!!!

hahah! k la... pnjg sgt nyh aku bebel.. chau cin cau!
bye2..
slmat malam sume+hubby ku~

No comments:

Post a Comment